Op zoek naar de perfecte mix tussen “Wow” en “Hé ja, dat klopt helemaal”? Daag me uit in mijn favoriete rol als grafisch ontwerper. Ik stuur je verhaal de wereld in met een krachtige huisstijl, een sprekend campagnebeeld of een presentatie waarmee je het verschil maakt.
Zowel online als offline is een strakke lay-out een lust voor het oog. Voor de opmaak van je folder, magazine, nieuwsbrief of jaarverslag teer ik op mijn technische skills en jarenlange ervaring. Mooi binnen de lijntjes van een huisstijl of net ver daarbuiten? Je zegt het maar!
Wanneer je branding op punt staat, is de website van je merk, bedrijf of event aan de beurt. Met een strategische blik giet ik jouw verhaal in een heldere, levendige website. Responsive en SEO proof, met of zonder CMS, precies zoals jij wil.
Spelen met blokken voor de nieuwe branding en website van kinderdagverblijf De Blockendoos.
Bekijk ProjectBij Kine Zahra kan je terecht voor bekkenbomdem behandelingen, pilates- en yogalessen. Altijd Vrijdag gaf deze groepspraktijk een frisse branding en gloednieuwe website.
Bekijk ProjectEen jaarboek voor Fonds Wetenschappelijk onderzoek met een knipoog naar beweging en verandering.
Bekijk ProjectGezelligheid troef bij de Gempemolen. Dit restaurant bij een eeuwenoude watermolen kreeg een authentieke maar eigentijdse rebranding.
Bekijk ProjectSamenwerken aan een circulaire economie? Dat vertaalt zich in een toegepaste lay-out voor het jaarverslag van Valipac.
Bekijk Project‘We make water flow’, een slogan die ik graag mee vormgeef binnen de lijnen van hun nieuw huisstijl. De liefde voor DTP-werk wakkert op.
Bekijk ProjectFeest in de Scheldevallei. Een nieuw logo dat alle troeven voor een leuke Hoogtij-dag benadrukt.
Bekijk ProjectNieuw leven in Havenland. De frisse kleuren benadrukken de veelzijdigheid aan beleving binnen het verwonderlijke Antwerpse havengebied.
Bekijk ProjectEen mysterieus en weloverwogen logo voor het het VTM-programma ‘De Uitverkorenen’ over street magic. Dat is pure magie.
Bekijk ProjectEeuwenlange ervaring binnen televisieproductie verdient een logo dat er staat, zonder meer. En ze hebben wel degelijk iets te zeggen.
Bekijk Project